NYTTIGHETER

Fyfan va vidriga grejer dom ska äta i den där "sjukhuset". Ni som kollar på Big Brother vet ju vad jag menar iaf. Jag skulle definitivt spytt av det!!! Usch.

Jag och Emelie har lagt upp ett tränings och mat schema som vi ska följa i fyra veckor. Efter de här yra veckorna gör vi ett nytt och ser hur det har gått. Vi kommer bli så jävla snygga!!!!
Jag kommer lära mej laga mat iaf. Varje dag i fyra veckor är upplagt exakt vad det blir till middag.
Frukost kommer bestå av smoothie, eller yoghurt, müssli och bär. Lunch blir det säna där nuttrilett eller något annat sånt skit. Har hört att de faktiskt fungerar, grymt ju!

Måste ta någonting att käka nu, är svinhungrig!

Imorgon ska jag till banken kl 10:00 och efter det åker jag till Nikolina och har kaffemys. :)
Blev inte så mycket uppdatering idag men det är sånt man får ta ibland.


Bild från i höstas


UPDATE: Nuttrilett är tydligen dåligt och äckligt så jag ska köra på frukt och sallader, eller fruktsallad, till lunch istället. :)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ta inte nutrilett!! Ta en frukt o lite gröt eller en sallad. Nutrilett hjälper dig ingenstans, du vill väl inte gå ner i vikt ändå? Din kropp och dina muskler mår mycket bättre av riktig mat. Hela du kommer må bättre av det!

Jag skulle aldrig trycka i mig nutrilett, så grymt äckligt och onyttigt! :/ :P

2011-03-16 @ 23:30:26
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0