Extra klirr i kassan tydligen.

Skulle gå in och kolla hur mycket (läs: lite) jag ska kunna spendera på Vapiano ikväll, och till min glädje satt där 180 pengar extra ;) Någon återbetalning av någon årsavgift tydligen. GRYMT! Då slipper man snåla som satan ikväll då.

Hatar dock vädret idag... Fast det sägs ju tre återfall innan våren är kommen, detta är då tredje återfallet efter vintern så det borde väl då också va den sista om man ska lita på sånt crap!

En annan sak som jag inte riktigt förstår mej på faktiskt är det faktum att när jag igår fick en kommentar med orden; Allt bra?. Som jag också svarade på; Jotack de är bra, hur är det själv?.
Att jag idag då fick en kommentar från samma person som frågar; Allt bra?Är inte de lite knäppt or what?

Då vill man ju bara ha svar tillbaka för att få vara med på mest aktiva listan eller? Frågar man en sak, och får ett svar med en fråga kan man väl isf svara tillbaka.

Ibland verkar inte hissen gå ändå upp.
Hjulet snurrar men hamstern är död.
Det lyser där uppe men ingen är hemma.
Och alla såna meningar man nu kan komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0