Dagens :D

Snodde den här från Mandy, Jag har ju aldrig gjort en sån här förut så måste väl göra de också!

DAGENS VILL HA: OSTBÅGAR!
DAGENS KLÄDSEL: over-size linne, midjekjol, strumpbyxor och kilklackar (convers en stund också)
DAGENS SMINK: Mascara och lite, lite puder.
DAGENS FRISYR: Utsläppt! Massa fin volym idag :D 
DAGENS HÄNDELSE: Askkoppen på Marias balkong började brinna!
DAGENS LÅT: I gotta pocket full of sunshine...
DAGENS PLANER: Va i skolan. Inplanerat är DH och CougarTown as usual!
DAGENS SAKNAD: GOSSIP GIRL! 
DAGENS DUMMASTE: Skatteverket som vill ha mitt lägenhetsnummer som jag inte vet...
DAGENS SJUKA: Ont när jag andas.
DAGENS DROG: Kaffe.. Jaa-aa.
DAGENS ROLIGASTE: Kontakt annonsen i Mitt i Haninge om en kvinna som sökte en heterosexuell man som gillade att klä sej i kvinnokläder!
DAGENS FAVORIT: Mamma som köper Zyx till mej. 
DAGENS KÖP: Finfina lila converse <3 (lugn, inga stora pengar)
DAGENS GODIS: Vaniljglass och lite vispgrädda (JAG VET! Tjockis-jag)
DAGENS HUMÖR: Glad tjej :)
DAGENS ORD: SOL <3

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, dagens händelse, askoppen började brinna ahhaha..

måste fan lägga upp bild på kontaktannonserna, tog ju bild hahaha <3

2011-03-23 @ 10:28:58
URL: http://bloggparken.se/marianordahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0