Hejhejhallå

Jag sitter och skriver på mitt arbete i Affärsengelska. Det är skitsvårt, jag vet inte vad jag ska skriva.
Det ska handla om en detaljhandel. Jag skriver om min egen (påhittade/framtida) butik. Det borde inte va så svårt, problemet är att våran lärare inte skickat ut vad som ska vara med i texten. Jag kommer ihåg någonting om omsättning.

Haha, det hjälpte ju mej mycket som inte kommer ha med det överhuvudtaget eftersom jag skriver om någonting som inte finns (än). Vi har också massor av ord som vi ska kunna. Till imorgon(!). Blä på det här.

Eftersom jag inte kommer någon vart i mitt skrivande så blev det en liten paus i skrivandet... Tänkte jag och loggande in på bloggen.

Haha, nej. Jag tänkte uppdatera er om att jag är hemma nu. Inga brutna ben efter Åre. Jag tog inte så mycket bilder men av de få som jag tog ska jag nog kunna lägga upp några här så ni får se hur vi hade det.

Nu ska jag käka lite lunch och sen plugga vidare.

Sålänge får ni en bild på min bebis kissemisse.



Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

åh vilken sötis!

2011-01-13 @ 09:36:38
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0