Träna, träna blablabla...

Jag funderar på att skita i att köpa gymkort på ett flashigt, fräsht gym. Varför egentligen slösa föera tusen kronor på ett årskort? När man kan betala ynka 200 kr för ett år på föreningens gym!?
Visst, de finns ju såklart inga gruppträningar, eller någon musik som dånar i lokalen.

Men det finns någontin som kallas ipod, och något som kallas promenader. Så kan man ju säkert också ta ett litetgruppträningspass någongång för en hundring eller nått.

Jag som oftast ger upp träningen efter bara någon månad eller två känar ju mer på att köra här hemma. Det tar ju fan 2 minuter att gå till gymlokalen. Dom har bastu också, och solarium.

Då kan jag gå ner och innan skolan om jag börjar sent (gymtider är mellan 9 och 21) eller på eftermiddagen när jag kommer hem.
Skönt att slippa fara omkring för en jäkla dåre för att träna lite...

Jag får gå ner och checka gymmet lite sen. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är ett väldans litet gym bara så du är beredd på det ;)

2011-02-17 @ 21:10:26
URL: http://hanelno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0