Nattplugg!

Eftersom jag har varit så jäkla effektiv nu och skrivit min sista reflektion till Ledarskapskursen så tänkte jag försöka plugga lite på en gång. Eftersom jag vet hur jag själv fungerar och jag vet att jag kommer vänta tills imorgon kväll med pluggningen om jag inte tar tag i det på en gång.
Jag är ju faktiskt ledig imorgon så om jag sitter uppe hela natten och pluggar spelar ingen större roll för jag kan sova imorgon istället. Kanske inte hela dagen men till 12 iaf ;)

Jag pluggar bäst på natten. Det är min tid på dygnet. En nattuggla. Långa sovmorgnar och sena kvällar är min grej. Jag har jättesvårt att gå och lägga mej kl 10, det är alldeles för tidigt. 23 tidigast!
Skulle vilja aändra på det, men jag kan inte. Varje morgon säger jag till mig själv; "Fan Christin, ikväll måste du gå och lägga dej tidigare så du orkar upp imorgon och inte försover dej eller är tröttast i världen" MEN inte en enda jävla gång har jag lyckats gå och lägga mej tidigare! Inte en enda!!!

Nu ska jag läsa en bok om ledarskap på 142 sidor och sedan svara på 69 frågor! Wish me luck! Att jag inte börjar plugga tidigare. Det är också en sån sak jag säger till mig själv varje gång det börjar köra ihop sej mot tenta.


Dumma mej. Jag måste bättra mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0