Är trött men orkar inte gå till sängen.

Hej alla glada nattugglor.
Jag är jättetrött, men jag sitter så bra i soffan så jag orkar inte gå till sängen. Bara att jag måste tvätta bort sminket gör lite så jag sitter kvar här förtfarande. Imorgon ska jag va hemma från praktiken, fortfarande ont i magen och yr. Typiskt. Jag brukar inte bli såhär.
Det är dock mycket tankar och funderingar som snurrar omkring i skallen nu. För det första allt som jag lär mig och ska försöka ta till mej på praktiken, för det andra; är det här rätt praktik för mej?
Den sista frågan har jag tänkt på massa gånger. Jag trivs jättebra måste jag säga, för det är helt 100% sant! men får jag ut det jag vill av det?
Jag skulle valt två olika platser från början tror jag. Men man lär sej av sina misstag, och det här är första praktiken så jag har två till att rätta till det på. Ska dock kolla lite runt om det finns någonting med kort varsel som man kan söka sej till... fast jag vet fortfarande inte. ÅÅÅÅH! va jobbigt!

De här är ett sånt inlägg som jag inte egentligen borde kanske skriva ut såhär för allmännheten men jag måste få det ur mej och det gör jag bäst i bloggen. Ska sätta mej imorgon (eller nu) och skriva en liten reflektion för veckan som gått.

Ni som inte läste det här har inte gått miste om någonting!



jag saknar mitt liv, mina vänner och min fritid...

Kommentarer
Postat av: Elin

I love you <3

2011-04-09 @ 13:28:41
URL: http://nenneplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0