Storstädning och storhandling

Hejhej. Har inte blivit så mycket uppdatering idag.

Jag är fortfarande sjuk, tråkigt nog. På bättringsvägen iaf.
Men livet stannar ju inte upp för att man är sjuk.
Trots att jag nog helst av allt borde ha stannat kvar i sängen hela dagen så var jag tvungen att åka upp till Swedbank och fixa med CSN grejen, annars skulle jag inte ha mina pengar förens nästa vecka och det går inte för sej. Vi har ingen mat hemma. Och då menar jag verkligen INGEN!!! Helt sjukt. Inte enns en brödskiva har vi. Så jag måste kämpa mej till Ica Maxi och storhandla. Som tur är har jag en snäll mamma som ska följa med mej.
Imorgon kommer ju min projektledningsgrupp hit till mej för att vi ska plugga. Jätteskönt att slippa åka till skolan bara för att plugga, så vi har bestämmt att vi ska vara hos varandra istället med start hos mej imorgon då. Så jag ska bjuda på frukost och kaffe. Och eftersom det var rätt stökigt här hemma var jag ju tvungen att ta tag i det och städa så dom inte tror att vi bor i värsta röran :) För det gör vi inte. Bara ibland...

Nu är disken klar och jag har dammsugit och torkat av i köket och vardagsrummet. Tänkte försöka hinna med badrummet innan mamma kommer och hämtar mej kl 18:45. Det borde jag ju klara av tycker jag. Jag har lagt i en tvätt med underkläder och strumpor också så den är klar nu och vill hängas men det får vänta. Jag ska nog tvinga Sebbe att göra det, det var ju faktiskt han som ville att jag skulle tvätta det.

Jag får väl sätta igång om jag ska hinna med badrummet innan mamma kommer då.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0