Imorgon smäller det! :D

Imorgon drar vi! Äntligen! Har verkligen längtat efter den här lilla trippen. Ska bli sååå jävla skönt att komma bort från Stockholm över en helg! Åka uppåt i landet där de inte finns någon stress och där det kan bli alldeles tyst.

Jag fick hem min klänning och mina skor idag! Yeeeey. Skorna var perfekta, har märkt att ena min fot är större än den andra :O Eller om det bara är någon tå som är längre. Sjukt irriterande. Men det går inte att ta någon större storlek för då blir dom alldeles för stora!
Klänningen däremot... Var JÄTTESTOR! Men sjuuuukt snygg! Så det blir byte på den till en xs/s istället för s/m. Hoppas de går fort bara. Blogawards är om 9 dagar... Låt det gå fort att byta.
Någon som vet hur lång tid det tar att byta på Nelly?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0