I'm ready!

Imorgon gäller det!
Jag lyckades tillslut, efter många timmar i olika köpcentrum hitta en klänning som får duga. Inget speciellt flashigt eller glamourigt men jag tror de kommer bli sjukt snyggt till mina supersnygga heels!
En skönhet klär i allt! viisst!? ;)

Det ska bli super kul imorgon. Jag är verkligen taggad till tusen.
Naglarna är fixade nu också. Gjorde egna gelénaglar för förta gången i hela mitt liv. Jag tycker det blev hyffsat bra iaf. Det känns som dom kommer hålla ett tag *peppar peppar*.
Amina hjälpte mej med instruktioner om hur jag skulle göra såklart :P haha.

Jag ska lägga upp en bild på min Galaoutfit också, inte idag och inte imorgon men kanske i övermorgon. (förvänta er inte för mycket, jag är väldigt dålig på att faktiskt komma ihåg att lägga upp bilder).

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mej så jag är pigg och glad imorgon!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sabine

haha det är lugnt..

jag har ett paket från H&M som ska levereras v. 42 på typ 150kr :P

2010-09-25 @ 12:33:09
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: mimmi

fin blogg! :)

2010-09-27 @ 16:38:36
URL: http://mimms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0