Hos Sabine

Sitter hemma hos Sabine nu. Vi har precis käkat lunch. Köttbullar, kokt potatis, brunsås och lingon! MUMS! Såå jävla gott. :D
Vi pluggade lite instuderingsfrågor innan maten, jämnförde och fyllde i lite där de verkade lite luddigt. Så duktiga så, nu gäller det bara att plugga på det också. Imorgon och på torsdag, sen är det prov! Eller Tenta, gillar inte de ordet. Blä.

Snart ska vi börja röra oss mot skolan. Kl 13-14 har vi lektion, sen handledning och däremellan ska vi skriva ihop en liten beskrivning för vårat projekt.

Nog skrivet om vad jag ska göra idag. Tråkigt att läsa om, jag vet!
Jag hämtade mina skor som jag beställde från Ellos, dom som blev så försenade om ni kommer ihåg de inlägget!? När jag kom hem och provade dom så var dom både förstora och SKITFULA! Fyfan för dom. Såg inte alls ut som på bilden. Så det blev retur på en gång på dom. Jag lånade bilen och åkte tillbaka till posten för att skicka tillbaka dom. Då passade jag på att hämta min klänning som hade kommit också. Min fina klänning till Blogawards. Hihi. Jag var ju tvungen att skicka tillbaka den för att den var förstor. Nu var den lite bättre, eller ganska mycket bättre, fast fortfarande förstor i brösen. Typiskt. Men de får gå ändå!

Nu får det räcka för nu.
Hörs senare!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0