Hoffmaestro

Hallåhallå.
Idag spelade Hoffmaestro på grönan.
Jag och Sanna åkte in vid 16:30 eftersom jag var tvungen att gå in innan 18:00 för att min biljett skulle fungera. Kände inte för att betala 150 kr inträde direkt.
Så vi var iaf väldigt tidiga. Ni skulle sett kön!!!! Är så jävla glad att jag slapp stå i den. Skulle säkert tagit en timme att komma in då.
Iaf, vi var ju väldigt tidiga, eftersom dom skulle börja spela kl 20:00, så vi gick runt lite och kollade, käkade varsin hamburgare.
Sen satt vi och väntade och väntade, tills vi faktiskt kom på att vi faktiskt kunde åka vad vi ville eftersom vi hade åkaband också. Så vi drog på oss åkbanden och gick iväg mot Pop-Expressen!
Jag älskar pop-expressen! Såååå jävla roligt! haha :D
Så åkte vi Kvasten också, rolig den också. Pirrade i magen i första nedförsbacken :D hihi.
Sen blev Sanna feg så vi åkte inget mer ;P haha.

Jag har aldrig sett så mycket folk på samma ställe förut. Folk var son galna. Vi gick 20:15 trots att konserten började kl 20:00, vi orkade inte med alla idioter till människor som bara tänker på sej själva. Vart man än stod så blev man typ puttad eller till slagen. Ambulans personalen kom inte fram till folk som behövde dem, och parken var tvungen att stängas pga stökiga människor. HELT SJUKT!
Det var jävligt skönt att komma hem, köpa godis och titta på dagens avsnitt av Idol.

Jag är sjukt trött, vilket kanske sysns i inlägget också ;P haha
Så nu ska jag sova. Natti natti.

Dagens Citat: Anders Bagge - "Va kul! Vad glad jag blev, nu blev jag glad"
hahahaha

Kommentarer
Postat av: Molly ♥

Var med i dagens blogg här; http://ddiamonds.blogg.se

2010-09-11 @ 11:24:29
URL: http://ddiamonds.blogg.se/
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

jättefin blogg du har :D

2010-09-11 @ 19:42:46
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0