Första tentan.

Nu är den avklarad. Jag tror det gick bra. Det var några uppgifter som jag tyckte var ltie knepiga, men det visste jag redan innan att jag skulle få lite problem med dom. Annars känns de jättebra. Skönt att den är över.
Nu är det bara redovisningen som återstår av den här kursen. Och den kommer vi klara galant!

Om 20 minuter ska jag åka iväg till tyresö och hämta Amina på hennes jobb så ska vi fara iväg till Nacka Forum. Jag måste ju handla en ny klänning och dom har ju NewYorker där och dom brukar har fina kläder till billigt pris :D Hoppas de finns någonting nu!!!
Ikväll blir det iaf middag här hemma hos oss, Amina och Johan kommer och gör oss sällsis. Sen avslutar vi kvällen med lite vin till Idol. Inte helt fel!

Imorgon är Jag och Amina på Blogawards hela dagen.

Är det någon av min lilla skara läsare som ska dit?


Kommentarer
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Åh vad du är duktig Chrissie! Stolt mamma Niko! :D Haha

2010-09-24 @ 13:35:43
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0