...

Ligger i nya soffan med filt och dator. Mår hemskt illa. Usch. Kanske var de drinkarna som vi drack på bowlingen på Imperial Lanes i Sickla? Vi var tyvärr tvugna att byta våra drinkar några gånger för att de var dålig smak på dom.
Jag beställde en Frozen Margarita vilket resulterade i en besk äcklig blandning med inslag av apelsinskal. Tänk er att få den smaken i munnen när ni väntar er en god Margarita?! FYFAN!
Så jag fick en ny av den andra bartendern.
Elin beställde en Daquari (vet ej hur det stavas) med hallon smak. Den smakade väldigt illa den också, hon sa till, fick en ny. Vet ni vad den smakade? HELT SJUKT!!! Den smakade svamp. GAMAL SVAMP! Det var nog det äckligaste jag någonsin druckit. Bartendern kom fram till att det nog var fel på hallonsmaken så han slängde den och gjorde en med jordgubbssmak istället. Den var supergod verkligen.
Men fan asså, sånt där ska inte hända.

Så var det en jävla kärring, ursäkta mej, på banan bredvid som snodde mitt och Elins klot hela jävla tiden!!! Hon hade jättesvettiga fingrar också. Blää. Vägra hämta ett eget lixom.

Måste gå och lägga mej nu. Mår jätteilla... fan också.

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Kan du inte lägga ut en bild på soffan? Jag är nyfiken på hur det blev!

2010-09-05 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0