En dag kvar :)

Nu är det bara en dag kvar i skolan innan vi drar till Delsbo för en helg med massor av avslappning!! Ska bli såå skönt.
Imorgon är det dessvärre prov i skolan, jag har inte pluggat speciellt mycket :( Dumma mej. Jag måste sätta mej med boken och läsa lite och kolla igen mina anteckningar från tidigare lektioner. Det här provet ska iaf tydligen inte va sååå svårt. Det är väl ett av dom enklare proven vi kommer ha eftersom det är på första kursen som var Teambuildning och det är ju inte så svårt egentligen. Mest om att hålla ihop gruppen, och om man är ny grupp så ska man lära känna varandra. och lite olika profilgrejer och sånt :P haha.
Nu när jag sitte rhär och ska rabbla upp någonting så kommr jag typ inte ihåg någonting alls. men på lektionen idag så var allting glasklart och det var inga frågetecken alls.
Vi får se hur det går. Hoppas på det bästa helt enkelt! :)

Jag har lånat min lillebrors dator eftersom min inte fungerar som den ska. Kan ju till exempel inte lada samtidigt som jag använder den.
Den här är nååååågra storlekar större och jag är så ovan så de är helt sjukt!
Så om ni hittar massa stavfel är det för jag inte är van tid tangenterna.
Försöker också hitta kameran, jag ser ju att de sitter en här :P fan. haha

Jaja, jag ska fortsätta utforska! Och sen plugga, och sen hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

precis! riktigt tråkigt faktiskt :( jamen tack detsamma :D

2010-09-15 @ 21:56:09
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: ♥ Viki ♥

Sv; Vad bra! :)

Min med :D

Vad gör du sötis? <3

2010-09-16 @ 19:15:08
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0