Sista Oktober.

Imorgon är de första November. Fyfasiken vad tiden går fort. Det är inte långt kvar till jul nu alltså!

Jag har iaf haft en jättebra helg.

Fredagen bestod av lunch på Jensens med Nikolina
och sedan middag och vin hos Sabine. Vi satt ute på gården med en flaska rosé och satt och tittade på lilla söta Balthazar som sprang runt som en galning i löven. Vi fixade lite med min bloggdesign som sagt, och den ska nog bli klar snart också :D

Igår kom mamma hit på dagen och drack kaffe och åt frallor som hon köpt med sej från bageriet här i närheten. Jättegoda och hon fick berätta om deras resa till Barcelona. Senare på kvällen åkte vi in till Söder och gick bort till Snövit för att lyssna på när Olas band The Palth spelade. Dom var GRYMMA måste jag säga. Det var första gången jag hörde dom och applåder, applåder! Efteråt drog vi vidare till Rocks... värdelöst ställe, för mycket folk och dom vidrigaste toalette jag någonsin varit med om!!!! Inte änns bra musik var de, tyvärr... Det var några låtar som jag kan kalla rock resten var bara oljud! Fy för Rocks.

Imorse vaknade jag och hade inte en blekaste aning om vad klockan var, vilket var oerhört jobbigt eftersom jag inte ville sova bort hela dagen. Gick upp och rotade fram telefonen i väskan och upptäckte att klockan bara var 9:43. Inte så farligt, med tanke på att vi gick och la oss kl 4 imorse.
Pappa kom förbi på kaffe och han hade med sej Crossianter. JÄTTEGODA! jammi. Ska nog börja köpa hem det och äta till frulle innan skolan :)
Fick veta att min lillebror har fått en ny telefon, vilket betyder att de finns en tillgänglig telefon i familjen som jag tänker lägga vantarna på ;P haha. Nej, jag ska åka ner till mamma och prata med brorsan i veckan. Så får vi komma överrens om någonting. Skulle verkligen inte banga på att byta telefon, Sation suger!  


Jag och Sebbe åkte sen till Citygross och handlade lite middag till idag, och så åkte vi över till Elgiganten och Sebbe köpte två filmer och en seriebox. En av filmerna var Avatar. Vi hade inte sett den så vi tyckte att de var dags för det! Den var ju jättebra. Jag har varit väldigt skeptisk mot den men de behövde jag tydligen inte va ;P haha.
Till middag blev det Potatisgratäng, grillbiffar och bearneisesås. Jävligt gott faktiskt! Nu har vi rustat upp med lite chips och dip och tittar på tv. :)

Imorgon är de dags för skola igen. Sista tentan är på fredag, så veckan kommer nog bestå väldigt mycket av plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0