Godnatt.

Tänkte bara skriva några rader innan jag ska krypa ner i sängen.
Idag har jag träffat Amina, äntligen, hon har varit i Cypern för er som inte visste de, och hon kom hem i morse :)
Såefter skolan idag kl 12 så träffade jag henne i Haninge Centrum, vi tog en kaffe, snackade lite skit, gick hem till henne och snackade änu mer skit. Hon är så jävla brun också! Orättvist Amina <3 Men hjärta dej iaf. :)

När jag kom hem vid typ 17:30 tittade jag på Dexter, avsnitt 3 på säsong 5, SÅ JÄVLA BRA! Längtar till nästa! Det var ju Desperate Housewives och Cougatown idag också. Lovely Tusedays!
Fixade också som sagt en bloggdesign under tiden också :) Duktig jag.

Imorgon är det ingen skola. Ledig, eller ja, ska plugga ändå å inte ledig men hemma studier, vilket är väldigt skönt. Då blir det att gå ner med alla mina kläder från garderobsrensningen till Myrornas kontainer här nere och sen slänga lite skräp, panta burkar och krossa glasflaskor! Här ska de bli fint.
SJÄLVKLART ska jag också titta på nästa avsnitt av One Tree Hill! Går icke att missa, kanske äter frukost till det imorgon efter en skön halvlång sovmorgon.
JAA! Jag vet, jag är en Tv-serie nörd...


Tre olika hårfärger...

Det var allt för mej, tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0