Yeeeey :D

God kväll alla glada :D

Jag vann Dagens blogg hos Den här söta tjejen :D Har aldrig vunnit sån förut så blir jätteglad :D Tack så mycket!


Jag har haft en bra dag faktiskt. Förutom min lite stressiga rusch till bussen imorse så har dagen artat sej bra. Lite segt kanske bara ;P
Hade iaf en jättebra gästföreläsare från Stadium imorse! Jätteroligt att höra på. Blir lite sugen på att börja joba på Stadium nu faktiskt ;P haha.
Nej, nu har jag ju... FÅTT JOBB PÅ ICA MAXI!!! Dom ringde idag och sa att de gick att ändra tiden med en timme! Sjukt kul. :D Glad tjej.

Jaja, back to schoool... Det sista vi gjorde på hela dagen var att visa våran kreativa sida och göra två reklamblad till en blomsteraffär vi låtsas att vi startat. Det var jätteroligt. Haha, blev endel skratt när vi klistrade ihop Kate Moss huvud med en ritad kropp och Helena Mattsons ben ;P haha! Ni kan ju tänka er.

Imorgon blir det grupparbete. Vi ska ses på 60's, ett café med internetuppkoppling så vi behöver nätet till vår uppgift. Gillaren faktiskt, komemr bli grymt! Vi är en grym grupp så det kan ju inte bli annat än bra!
Så kommer nog kanske kunna skriva ett blogginlägg från fiket imorgon. Kanske morgon inlägget ;) hihi.

För att orka upp imorgon så borde jag nog gå och lägga mej!



Sov gott på er!

Gillade ni mina tidsinställda inlägg för idag?


Kommentarer
Postat av: danten89

Har du fått jobb på ICA Maxi?? :O

GRATTIS tjejen :)



Jag tänker tex på när jag ser Melodifestivalen.. att varje individ i publiken är en person.. en person som mig.. dem har sina mål och tankar osv.. blir nästan rädd då.. haha.



Jaa föräldrar och datorer, mamma vågar inte trycka nånstans.. först måste hon liksom fråga.. på varje sak.. grr! :P



Idag har jag vart och hämtat biljetter till Harry Potter filmen som har premiär imorn, men ska inte gå förens lördag. :)

Annars en rätt typisk tisdag, inget som hänt..



Ska nog sova snart, sov gott.



Qram

2010-11-16 @ 23:45:07
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

inga problem ♥♥



godmorgon :)

2010-11-17 @ 07:29:03
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: e

det är väl så :p

2010-11-17 @ 08:06:51
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0