Ute och powerwalkar (tummen upp)

(Tidsinställt inlägg)



Har hört att det är bättre att träna stora muskelgrupper om man vill slimma till sej lite, i mitt fall benen (!).
Igår morse var jag ute och powerwalkade/joggade lite, jag försökte jogga så mycket som möjligt men eftersom jag är så pinsamt otränad så blev de inte så överdriver mycket springandes. Senare sa Sebbe att man tränar en större muskelgrupp om man går/powerwalkar. Så nu har jag gett upp joggningen för en lite framtid och koncentrerar mej på powerwalk istället!

Därför är jag nu ute och powerwalkar istället! Jag ska få smala, snygga ben och efter nyår ska jag också skaffa mej ett nytt gymkort, den här gången på Najaden.







Update: Jag bestämmde mej för att ta en sovmorgon istället, man måste ju faktiskt passa på när man kan :)

Kommentarer
Postat av: stolta fotografen

najaden - grymt :D då kan vi träna massa tillsammans haha

2010-11-05 @ 12:24:10
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0