Lookbook.nu


Fina outfits från Lookbook.nu.

Den första, fina, romantiska looken är väldigt vacker. När jag ser detta tänker jag typ Italien eller Frankrike. Mycket elegant och snyggt stylat med pärlorna som hänger ner över höfterna. Färgkombinationerna är helt fantastiska och hennes mörka hår bryter av på en snyggt sätt. Jag tror det är svårare att bära upp dessa bleka färger med ett blondt hår.

Den andra, Lite rockigt, lite flickigt. Rock/chickt. Den här stilen är en ultimat blandning tycker jag. Älskar blandningen av kjolens söta blommor och skinnjackans nitar. Snygg brytning med skorna också som går åt det lite mer mysiga hållet. Ser ut som en riktig höstoutfit.


Kommentarer
Postat av: FINI

fin blogg du har! gillar din design!

2010-11-19 @ 13:19:35
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

den översta outfiten var suuuper söt :D

Ha en gryyym fredag & toppen start på helgen!

2010-11-19 @ 14:17:46
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0