Inte tid får ta en nystart på måndag!

Nu blir det körigt här med att hinna med bloggen och allt annat jag ska göra.
Väntar nu på Amina, vi ska åka och käka någonting. Har betalat lite räkningar medans jag väntar och har faktiskt inte haft tid att blogga.
Ursäkta så mycket, I know you miss me.

Jag tänkte såhär! Efterosm jag har rört till min blogg så himla mycket nu så tar jag en paus till på måndag/söndagkväll. Jag åker ju ändå till Ullared imorgon och blir borta till söndag.

Nu måste jag kila!
Ha en bra helg kära ni.



Kommentarer
Postat av: LINNEA

förlåt för sent svar!

varit i London och så i veckan har jag inte hunnit blogg men nu är jag tbx igen :)

2010-11-26 @ 21:32:36
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0