Wordpress.

awqsz cv (det är Sigge som skriver). Haha! Nejdå, han gick över tangenbordet så antog att han ville förmedla någonting med dessa första bokstäver. Om det är någon som förstår så är ni välkommna att förklara för mej ;)

Nej men på tal om överskriften. Wordpress.com. Jag har en blogg där, jag har skrivit ett inlägg i den bloggen. Jag förstår ingenting av den bloggportalen så jag har gett upp. Jag vill förstå men det går bara inte.
Är det någon som är haj på det där så kan ni få förklara det för mej också ;P Det verkarså himla bra tycker jag, det man har hört om det. Jag vill kunna tidsinställa inlägg, och visst kan man göra de där?  Jag hatar när jag sitter här och ska skriva och är jättetaggad men hur kul är det att skriva 5 inlägg inom loppet av en timme? Då kan man skriva alla samtidigt men ändå lägga ut dom under hela dagen, lite fusk så där men jättebra! Hur smart är inte de lixom!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0