Sådär ja :)

Nu har jag en ny, fräsh design.
Vad tycker ni?

Mamma var här för en stund sen och hjälpte mej att hänga upp tre blomlådor på väggen på balkongen. Det blev superfin, tänkte ta kort sen när jag fått ner tvätten därifrån.
När vi hade skruvat upp dom drack vi kaffe och åt glass i solen. Mysigt.


Imorgon ska jag hem till Fina Nikolina och fika lite med henne :) Hoppas det är fint väder så vi kan sitta på hennes balkong med hennes nya, fina utemöbler :D

Jag ska flytta in den gamla tvbänken (som just nu ligger uppe på blocket för försäljning om någon är intresserad klicka HÄR!) in i sovrummet sålänge tills den blir såld, så vi kan ställa iordning den nya fina :D

Tar en bild och visar här på bloggen när det är klart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0