Filmen.

Har precis sett Alice i Underlandet. Den var verkligen jättehäftig! Ni som kan se den i 3D på bio borde göra det för jag tror den är ascool i det.
Som alla Tim Burtons filmer är den galen! Den är snyggt gjord och skådespelarna är jättebra. Lite anorlunda än vad jag tänkt mej. Man är van vid den man såg som liten, den tecknade, då tänker man att den blir så också fast med riktiga skådespelare men nope, icke.
Se den om ni inte redan sett den!
Otroligt bra, snygg och helt underbar film!

Nu ska jag lägga mej i soffan. Det blir nog inga fler inlägg ikväll, men vi hörs imorgon då jag är hemma på dagen. Jobbar sedan kväll men slutar hyffsat tidigt ändå. :)

Nattinatti.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Mumsig bild :D

Ses o dricka kaffe snart ??

2010-05-24 @ 23:55:08
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0