Anonym.

Hejsan.
Är på lite bättre humör nu. Är nyduschad, har ätit mat, har fått upp DVDfilmerna och CDskivorna på hyllan och det är nästan färdigpackat för imorgon. Så nu är jag lite nöjd.
Huvudvärken är dock kvar.

Grabbarna sitter och tittar på någon serie, tidigare spelade dom äckel TVspel, som sagt, och jag har mest tittat på Vänner på datorn :) Sigge har hållt mej sällskap lite då och då. Söta katt <3

Tänkte försöka få håret att torka lite innan jag går och lägger mej för att gå upp igen kl 07:00, inte så roligt när håret står åt alla håll när man vaknar. Blää.

Ha en mysig kväll.

Ps. Till dej som kommenterade i förra inlägget och undrade vem som skulle gifta sej, det är min moster som ska gifta sej imorgon :) Lite svårt att svara när någon skriver en anonym kommentar tyvärr ;)


Kommentarer
Postat av: Jag

Hej! Jag har startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in.

Ha det gött!

2010-05-11 @ 10:59:05
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0