30 Maj 2010.

Idag jobbade jag som sagt mitt sista pass på Jensens Böffhus. Skönt. Det var hyffsat skönt tempo hela dagen men endel gäster vill man bara strypa, tyvärr. Efter jobbet gick jag, Amanda och Lina till ett jättemysigt ställe och drack varsin öl. Godare öl får man leta efter. Någon belgiskt, särskillt bryggd för det stället vi va på :)

Igår var jag hos mamma och käkade middag. Hon fyllde ju år igår, och idag är de Morsdag så det här var verkligen mammas helg ;P I present fick hon en söt bok, en mamma är bäst bok typ ;P och så fick hon middag på valfri restaurang och bio på valfri film, med mej såklart. vi har bokat upp första lördagen i Juli. :) Då ska vi ut och käka middag och gå på bio. Mys ju!

Imorgon ska jag gå upp tidigt. Jag och Nikolina ska in till jensens och hämta våra sista drickser och skriva på våra timsedlar. Sen blir det nog lunch på någon mysigt ställe och kanske någon kaffe. Hoppas på bra väder så man kan sitta ute.

Nu håller batteriet på datorn på att lägga av så de börjar bli dagt att sova ;P

Natti natti.


Vi är söta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0