24 Maj 2010

Gick upp samtidigt som Sebbe idag. Kl 06:30 alltså. Hade ingen lust att försöka som,na om igen, då skulle jag fortfarande sova ;P Så jag och Sigge la oss och tittade på Pojkarna i mitt liv, love it! Den är så sorglig, men så jäkla bra! Verklighetsbaserad också.

Nu tänkte jag alldeles strax hoppa in i duschen, sen måste jag åka iväg till Ur&Penn och hitta en ny klocka till Sebbe, åka till banken och sätta in pengar på kontot m.m. Så tänkte jag (KANSKE) försöka orka att dammsuga och torka golven också, men de får vi se hur det går med. Är så jäkla trött på allt som har med städa att göra.
Igår gick stängningen hyffsat bra, det gick ganska snabbt. Inte som i lördags men fort ändå. Idioter till människor det finns, usch. Nu har jag bara fem pass kvar sen slutar jag. Kommer nog sakna det lite iaf, alla arbetskollegorna. Räknar man bort stressen så har vi väldigt roligt när vi jobbar faktiskt.

Ska göra lite nytta nu, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0