2 Maj 2010

Jag blir så ledsen över att jag inte änns kan komma på någon bra rubrik till blogginläggen. Så eftersom jag är så dålig på de så blir det datum rubriker istället.

Idag har jag sprungeit runt i mina Billabong shorts och en t-shirt hela dagen, städa, städa, städa! Vardagsrummet är jättefint nu, och köket börjar se fint ut också. Tavlor är uppspikade på väggen och det ser äntligen lite levande ut, efter nästan ett år!
Imorgon fortsätter städnojan såklart, men jag ska ta en paus hemma hos Nikolina i hennes och Tommies nya lägenhet! Jag är så nyfiken på hur dom har det, det är säkert jättefint! Kommer säkert bli avis :P haha.

Steffi och Patrik var här och berättade jätteroliga nyheter. :D Så åt vi mat från Mias.

Tänker nog gå och sova snart, ska satsa på att gå upp i tid imorgon, allra senast 9:00! Men hellst runt 7:00.

Här får ni lite musik! Har ni en tv och tittar på den känner ni nog igen den här låten :)




Elin Ruth Sigvardsson & Lars Eriksson - Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0