12 Maj 2010

Solen skiner för fulla muggar!

Idag har jag varit riktigt duktig tycker jag. Jag tog en promenad till gymmet, tränade benen en lite stund där och sen gick jag hem. På vägen hem plockade jag vitsippor som jag nuhar ställt ut på balkongen. Jättefint och somrigt blev det :)
Jag satt och solade ute på balkongen en ganska lång stund tills de blev för varmt, gick in och pausade lite till Vänner, sen efter en stund så gick jag ut och satte mej igen.
Sigge har varit galen som vanligt idag. Han gick på en varm spisplatta så han skrek och for igenom hela köket, ner i vattenskålen och in under bordet och gömde sej. Japp. Han är nu helt okej, och hopaps och leker som vanligt så jag tror inte han brände sej så farligt. Det var nog mest chocken av att plattan som inte brukar va varm alls var det. Stackarn.

Jag och Sebbe ska iväg till mamma och käka middag. Tacos blir det, jammi.
Jag har fått blåsor under fötterna!!! Två stycken på vardera häl. Det suger. Ont gör det också, kan knappt gå i skor.
Jag skriver totalt ointressanta saker just nu, jag vet inte vad jag ska skriva. Bloggtorkan är på topp när det är fint väder och varmt så man vill inte sitta inne med datorn och blogga. Vårat trådlösa internet har ju lagt av också så man måste ha en jäkla sladd! Hatar sladdar.

En bra sak är att jag får mer i lön än vad jag hade väntat mej, ganska mycket mer faktiskt. Glad tjej. Då kan jag unna mej att gå till frisören ;) hehe.
Imorgon kommer Amina hit, och troligtvis Johan också. Vi ska äta våfflor. Gott va!? Men sylt och glass. Hopaps det är fint väder så man kan sitta på balkongen och dricka kaffe efter det.

Här får ni en bild på min fina sommarbalkong också. I helgen tänkte jag försöka komma iväg till något plantage och köpa lite blommor, blomlådor och sånt fint :) Så ska jag iväg och köpa present till Amina också! För hon fyller år på söndag, samma dag som Megan Fox och dagen efter Sanna Kasper. Hihi. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0