11 Maj 2010

Hejsan... Dålig uppdatering, jag vet.
Var på bröllop i helgen i Jönköping. Fint, och jättetrevligt. Moster och Lennart gifte sej. :) Weei.

Jag har fått ett nytt jobb och sa upp mej från mitt gamla i fredags :) Så den 11 Juni börjar jag på mitt nya. Typsikt att de blev just exakt de datumet egentligen men det är smällar man får ta. Både Amina och Min lillebror tar studenten just den dagen men det känns ganska dumt att säga: Nej tyvärr, jag kan inte börja då. Det gör inte något bra första intryck direkt.
Men det ska iaf bli sjukt roligt och jag hopaps det går bra, och att jag kommer trivas där.

Idag har min kusin varit här, vi käkade kyckling, potatiskroketter, bes, tzatziki dip och sallad till middag. Jammi säger jag bara!!! Vi tittade på Desperate Housewives och Cougar Town såklart, senm åkte Emmeli hem och nu sitter jag här och tittar på vänner, äter lakrits och bloggar för första gången på tre dagar :P haha.

Jag skriver mer imorgon, har ändå inget vettigt att säga. Ville bar aupplysa alla om att jag lever ;P haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0