1 Maj 2010


Mina två ♥

Jag har fortfarande inte klätt på mej... Klockan är snart 16, jag måste åka in till jobbet och skriva på mina timsedlar. Jag måste diska klat disken som inte blev klar igår och sen ska vi iväg ikväll så då ska man va pigg och glad också.

VI såg aldrig någon brasa iår heller, synd men det kanske är någonting man har växt ifrån? Förr gick man ju dit med föräldrar, nu är det en annan sak.
Vi var hemma hos Joar iaf, det kom ganska mycket folk framåt natten och det var riktigt trevligt tycker jag. Det är oftast trevligt där faktiskt.
Vi gick hem runt 01:30-02:00 tiden någongång. Fastnade hos grannen en stund så vid 03:15 gick vi och la oss. Vaknade kl 11:30!!! Sjukt sent, har tittat på Pirates of the Caribean, vid världens ände och ätit Makaroner och Bea, jammi.

Det är dags att dra sej upp från soffan och få någonting gjort idag.

Nu tittar solen fram också för första gången idag!


Bästa vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Nikolina

snyggisar :)

2010-05-01 @ 16:09:26
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Vad söt du är, du får komma när du vill =) När tycker du ? Kram

2010-05-02 @ 21:24:24
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0