Vårkänslor :)

Känner ni vårkänslorna? :D Nu när solen skiner varje dag och temperaturen börjar stiga litegrann?
Man kan sitta ute på balkongen med en kopp kaffe och bara njuta av solens strålar i ansiktet. Man kan använda skinjackan utan att frysa ihjäl och solglasögonen sitter stadigt på näsan :D Man ser till och med torra fläckar på marken, vissa delar av trottoarerna är till och med sopade.
Snart kan man strosa runt i pumps utan att ha tjocka strumpor i dom :) Det är väl nästan det jag längtar mest efter. Torr asfalt och snygga skor! Oohyes, det gör min dag.

Nu ska jag sätta igång kaffe.

Byebye.


2 veckor och 2 dagar!


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ja! Så tycker jag att du kan få jobb på din mammas jobb i samma veva så slipper vi båda :D

2010-03-12 @ 10:40:20
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0