Fullspäckat schema.

Jag vet, jag vet... Dålig uppdatering på senaste tiden!
Idag jobbade jag iaf mellan 12 och 17. Jäkligt skönt tempo. Inget spring och ingen vidare stress heller :D Underbart, så borde alla arbetsdagar vara. Nu jobbar jag inte fören på torsdag igen, 11-14. Jag känner mej lite dålig som jobbar såpass lite, men jag vill ju byta jobb.

Imorgon ska jag luncha med Nikolina i stan :) Mys. Blir väl Café Moda som vanligt. Hoppas det är lika skönt väder som det har varit idag. Älskar plus graderna! Låt dom stanna!
Kl 17:30 imorgon ska jag och Amina iväg till Vårdcentralen i vendelsö på någon skönhetsgrej. Det är någon skönhetsexpert som kommer dit, så får man testa anisktsmasker och så tror jag :) Ska bli kul :) Jag ska även lämna mitt CV till mammas chef, eftersom det blir en plats ledig på vc snart :) *håller tummarna*
Så senare på kvällen så blir det såklart; Desperate Housewives och sen Cougar Town

De närmaste månaderna har jag jättemycket roligt att se fram emot! :D

2 veckor och 5 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: amina

haha insåg nyss att vi tycker om att skriva om samma saker. haha

2010-03-08 @ 20:40:00
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0