Soliga Haninge.

Hejhej.
Välkommna till min väldigt, för tillfället, ouppdaterade blogg.

Bloggtorkan smyger sej på (som den gör väldigt ofta iof) och jag har åkt på en rejäl förkylning eller någonting. Jag är snuvig som satan, huvudet dunkar och jag är helt slut i kroppen. Halsen är helt förstörd den också, det känns som jag har rökt 5 limpor cigaretter på 1 timme. Haha, har däremot aldrig testat men det är nog ungefär såhär det känns skulle jag tro. 
PLUS att mitt humör inte är på topp då ingenting fungerar som det ska!
Jag har spanat på ett par skor på Have2have.se jättelänge (dom flesta som läser bloggar ha nog sett dom, svarta med zebra eller leopard klackar) så jag var på god väg att klicka hem dom men priset höjde ångesten lite. 698 kr för dom, visst dom är absolut värda det, men inte just nu kanske. Så jag surfade in på Nelly.com istället för att dom kanske hade någonting liknande för billigare.
Där hittade jag ett par supersöta kilklackar som jag kände att jag vill ta hand om. Så ner i varukorgen och så till kassan.
"logga in".
Oj, jag hade glömt mitt lösenord, skickar efter ett nytt... prövar med det.
"inloggning misslyckas"
Jahapp, skrev väl någonting fel... (prövar några gånger)

10 gånger senare ger jag upp, så arg att jag abra vill slänga ut datorn genom fönstret (fast det är ju inte datorns fel så det skulle varit så onödigt så den fick stanna).

Nu har jag skickat ett desperat brev till kundtjänst och hoppas på svar snart.
Jag har länge funderat på vilka skor jag ska ta med mej till Thailand... Ett par flipflops (kan annars köpa det där iof), ett par tygskor/converse och så ett par klackar!
Dom här skorna är dom klackarna jag vill ha med mej dit! Jag har funderat fram och tillbaka vilka jag ska ta med mej men nu så har jag hittat dom äntligen. Jättefina sommarskor som passar både till fest och till vardags, man kan t.o.m. ha dom på sej till stranden! :)

Nu ska jag se om Nelly har gett mej något svar på hur jag ska kunna logga in! :)

1 vecka och 6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0