Onsdagkväll, och senare planer :)



Nu har jag hämtat våra väskor. Min är rooosa och Sebbes är röd :) Drack lite kaffe och åt en wienerbröd med choklad på med mamma också, jammi.
Imorgon jobbar jag igen. Har varit ledig i tre dagar nu så det är väl dags att ta sej dit igen då. Suck. Stänger gör jag också. Så jag är väl hemma vid ett tiden imorgonnatt. 
Stänger på fredag också, fast då stänger jag med Nikolina och då blir det genast mycket roligare att stänga :) 
Helgen har jag sen helt ledigt och det ska bli skönt att va ledig samtidigt som Sebbe, och lördagen blir det väl New Moon tittande antar jag <3 Tihi.

Jag har sett en jättefin köksbänk på blocket som jag hoppas på att kunan hämta i helgen också. Hon har dessvärre inte svarat än så jag vet inte om hon har kvar den men hoppas, hoppas, hoppas! 
I helgen måste vi även fixa alla eluttag och foga mellan stenarna i hallen. Vi måste ju fixa allt sånt innan vi åker iväg till värmen för direkt när vi kommer hem så får vi ju lilla Sigfrid, och en kattunge och eluttag utan skydden låter inte som en så bra ide, eller vad säger ni? :P haha.

Nu är det läggdags.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0