Makaroner med Ostsås och Glass med Blåbär, Mums.

Är fortfarande ensam. Börjar bli lite  l å n g t r å k i g t  nu. Jag har tittat på Into the Wild och jag vet verkligen intevarför jag inte har sett den tidigare? Den är ju skitbra!!! Har du inte sett den? SE DEN NU!

Jag måste verkligen hänga upp tvätten, som var klar typ kl 14 idag :P haha. Så började jag diska men avslutade mitt i. Fråga inte varför.
Så nu är det dags. Hänga tvätten och diska disken. :) Imorgon börjar grovstädningen. Ska gå upp kl 07:00! Försöka iaf. Så ska jag plocka upp allt skit som ligger överallt. Ställa alla filmer i filmhyllan, sortera mina miljoner tidningar kanske?



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jag som tänkte på att ni hade tre års dag iförrgår och täntke att jag inte skulle glömma det så gjorde jag det...:( Grattis iaf, hälsa Sebbe :)

2010-03-25 @ 06:27:59
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0