Jättehungrig!

Kom nyss hem från jobbet, skulle egentligen åka till Fredrika och titta på Aminas konsert men jag har inte ätit middag och är så jäkla hungrig. Konserten börjar kl 19 och det känns lite tajt. Jag ska börja laga mat nu och den lär ju va klar typ då :O :(
Men dom har ju en konsert kvar så jag får titta på den :)

På jobbet var det jättelugnt. Inte alls som en vanlig vardaglunch. Skönt det, hoppas det håller i sej hela veckan så stängningen på torsdag går fort!

Jag vet att min blogg inte är så solig att läsa just nu, det händer ju inte så mycket här. Efter den 27 kommer det bli ännu sämre eftersom det är då vi åker till Thailand och jag tänker inte anstänga mej något speciellt för att komma åt en dator. Det tror jag nig att dom flesta förstår och inte heller skulle göra.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

den konserten vill jag också gå på :)

2010-03-23 @ 00:16:05
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0