Jag kom på...

... att jag inte skrivit någonting i bloggen på hela dagen även om jag har tänk på det jättemånga gånger.
Jag har till och med tagit bilder till bloggen som jag inte har lagt in i datorn än, men dom kommer upp imorgon. Det är vad jag har shoppat idag, och vad jag har ätit :) haha.
Så vill ni veta det så får ni komma tillbaka imorgon och kika ;)

Jag har haft en jättebra dag idag faktiskt. Började med att jag vaknade vid 9, men låg kvar i sängen till ungefär halv 10. Gick upp och tittade lite på EfterTio och disckade litegrann. Hoppade in i duschen och åt en god macka med brieost, salami och gurka till frukost. Vid 12 träffade jag Nikolina i Handen, vi drack kaffe och jag åt en god blåbärspaj som vanligt och hon en sallad :) SEn blev det en liten shopping runda i centrum fram till ungefär kl 15 då jag åkte hem och tog den sista disken och beundrade mina nya grejer :D
Till middag åt vi Speghetti och baconsås :) Jammi.

Nu sitter jag här och dricker ett glas vin till Dating in the Dark :) Sebbe har redan gått och lagt sej så jag sitter här helt själv och vatar på veckans höjdpunkt! Desperate Housewives. <3


Kommentarer
Postat av: nickie

Dating in the Dark är ju så hysteriskt roligt ibland :D

2010-03-16 @ 22:25:38
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0