Drinknight.

Hej alla glada :D
Igår blev det alkohol. T.o.m. Olearys, väldigt ovanligt för min del. Men det va roligt. Vi blev ganska sena och somnade väl runt 4 någon gång.
Men duktig som jag är gick jag upp kl 8 :) Tittade på två avsnitt av Desperate Housewives, åkte in till jobbet vid 10 för att hämta dricks, åt lite, vid 12 kilade jag iväg till systemet och köpte en Vodka till våra Drinkar. Så köpte jag kaffe. Kaffet var slut! Men nu är problemet löst :D

Jaja, jag har gjort mycket idag iaf :D
Ikväll kommer Amina och Johan hit. Jag och Amina ska dricka drinkar. Margaritas of course :D




Kommentarer
Postat av: Nikolina

Åh, det har jag aldrig druckit! Drick en åt mig också :D

Jag är ledig då. Ska vi boka fika ? :)

2010-03-06 @ 16:12:39
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0