3 år.

Idag har jag och Sebbe varit tillsammans i tre år. Lång tid faktiskt, även om det inte har känts så. Dagen/kvällen bjuder väl inte på något speciellt. Han kom hem för ca en timme sen, och har nu åkt iväg för att jobba igen, efter det ska han träna så han är väl hemma vid tio tiden. Han är inte riktigt någon firar-typ :P haha. Jag själv däremot hade hoppats på bio eller iaf en middag tillsammans. Men nej, jag får äta middag ensam och kanske glo på någon rulle... själv.
Springer kanske ner till konsum och köper mej någonting gott, varför inte. Jag, tvn och chipspåsen är bästa vänner ;P haha! Nej, absolut inte. Chips är inte min grej riktigt, bara ibland men inte idag.
Jag vet att det låter deprimerande för er som läser detta men jag är faktiskt på grymt bra humör idag, jag sitter och ler för mej själv.
Funderar på att göra Makaroner med ostsås till middag, kanske ta ett glas vin? Haha, gud vad det låter ensamt :D Jag kanske ska börja skriva en deprimerande ensam-bok?

Är riktigt sugen på att göra grönsaks dip. Jammi. Lät inte det OTROLIGT gott!? Kanske ska springa ner till affären direkt! :O


Fotograf: Jag, sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0