Frågor :)

1. Hur gammal är du om fem år?  26 :O

2. Vem var den sista du träffade?
Älskling.

3. Hur lång är du? 169...

4. Vilken var den senaste film du sett? Riktigt tittade på var nog Robin Hood med Kevin Costner annars slö tittade jag på A man apart igårkväll.

5. Vem ringde du senast? Pojkvän, igårkväll.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ja de kan du göra :)" till
Nikolina.

7. Var är dagens planer? Träffa Nikolina :D förmodligen dricka kaffe som vanligt :D

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms, det är mycket lättare att avsluta ett "samtal" då ;P

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, men mamma är omgift.

10. När såg du senast din mamma? Igår när jag var där och drack kaffe.

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.

12. När vaknade du idag? 05:30, som sagt, INNAN nyhetsmorgon på Tv4 börjat.

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Jag hittade en katt i mitt ansikte när jag vaknade imorse.

14. Vilken är din favoritplats? Våran balkong. Kärlek till den.

15. Vilken plats föredrar du minst? Det läskiga spökhuset mittemot mammas hus?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har förhoppningsvis barn, flyttat till någonting större, har utbildat mej till någonting bra och har ett supernice jobb.

17. Vad skrämde dig som barn? Våran grannhund Rocky.

18. Vem fick dig att skratta senast? Sigge :) Våran kissemisse.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag tror nog det. Men min första favorit skiva var nog en vinylskiva.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två stycken, fyra om man räknar in Sebbes.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ehm, ja! Usch.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, skor, skor och åter skor.

26. Är du social? Jag är väl lagom social. Lagom är ett bra ord.

27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys Chocolate chip fudge (?) den med brownie i :D MUMS!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Fixa klart köket och badrummet :) 

29. Tycker du om Kinamat? Ja ibland. Har inte ätit de på länge så nu skulle de va gott.

30. Tycker du om kaffe? OOOHYES! Vilken fråga!? OM jag tycker om kaffe!?

31. Vad dricker du till frukost? Äter inte alltid frukost, men finns de juice så är det de som gäller annars saft eller kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida? Höger i sängen och på vänster sida är bäst :D

33. Kan du spela poker? Ja, vann till och med pengar en gång ;)

34. Tycker du om att mysa? Ja, mysa är mysigt. Speciellt om de finns godis och en bra film också. 

35. Är du en beroendemänniska? Vet ej? Kanske?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? En kille som gick i min klass årskurs 6-9. 25 Juli ÄGER!

37. Vill du ha barn? Ja, en storebror och en lillasyster.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope.

40. Föredrar du havet eller en pool? De beror på hur varmt de är i vattnet. I Thailand är det DEFFINITIVT havet :)

41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor.

42. Äger du dyra smycken? Jag vet inte. Kanske, ingenting jag köpt själv är speciellt dyrt iaf.

43. Har du någon gång testat narkotika? Vad menas med narkotika? Det lägst rankade kanske man har testat som fjortis.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jordgubbar med mjolk :D

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pojkvän. Rapp som fan när det gäller svar på tal! Det går inte att knäcka honom. :D Man har aldrig en tråkig stund med min älskling<3

46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har inte så mycket ärr. Jag har ett i hårfästet någonstans från att jag ramlade med cykeln på valborg för många, många år sen. Jag skulle hem och hämta chips när vi var hos några vänner till familjen

47. Vad har du för ringsignal? A kiss with a fist - Florence + The Machine.
Lyssna här!


48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, mamma kanske har.

49. Flirtar du mycket? Nej. Jag är trevlig, har blivit misstagen för att flirta men det är fel. Jag behöver inte flirta.  

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vendelsgårdsbadet av Maria :)

51. Kan du byta olja på bilen? Tror inte det.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men jag tycker om att köra fort.

53. Vilken var den senaste bok du läste? Vad som än händer av Kristin Hannah. Rysligt bra bok! LÄS DEN!

54. Läser du dagstidningen? Bara om jag är hos någon som har en..

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, min prenumeration på ELLE gick ut för några månader sen :( 

56. Dansar du i bilen? FÖrhoppningsvis är det ingen som dansar på riktigt när dom kör bil, men är det någon bra låt så sitter man inte helt stilla iaf.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar aldrig på radio, så det måste varit någongång när Sebbe lyssnat på P3.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag skrev "Kastrering?" på ett papper igår när jag försökte få tag på veterinären.

59. När var du i kyrkan senast? Haha, de kommer jag inte änns ihåg. Något dop?

60. Vilka personer utmanar du? Ingen. Det är kul att svara på frågor bara :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

chips är såå gott.

2010-06-04 @ 20:08:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Natta

tack för åsikt-kommentaren med röda hååret! snart händer det :D



och ahha, kunde inte låta bli och skratta lite. du är så söt.



25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, skor, skor och åter skor

41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor.

2010-06-04 @ 21:41:34
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0