Twilight och New Moon.

Ligger i soffan och tittar på New Moon, Såg Twilight innan det. Dom är så bra. Längtar till 30 Juni då de är premiär för Eclipse!!! :D
Mår inte alls bra. Huvudet dunkar och halsen skär sej, det känns som de ligger en taggtråd där inne men de gör de fortstås inte. Jag tror jag börjar bli hungrig men jag orkar inte göra någonting.

Ikväll är det säsongsavslutningen på Desperate Housewives, såå spännade. Dom som har sett det säger att de är sorgligt, det återstår att se. Jag längtar så till ikväll!!! Dubbelavsnitt av Cougar Town är det också.

Sigge fastnade nyss med klon i vardagsrummsmattan så nu blöder han. Klon gick av för långt in. Stackars lille plutten.

Orkar inte skriva mer nu. Ska försöka komma upp till köket och ta någonting att äta snart.



Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0