Tvättdag :)

Idag tvättar jag för fullt! Har ju som sagt fått en tvättstugenyckel så nu jäklar är det tvättning på gång. Har kört all tvätt, vilket motsvarade 6 stycken maskiner, tre ligger i nu och tre är på tork. Heeeeelt underbart när allt är klart. Jag har redan bokat en tid till nästa vecka också, så torsdagen den 1 Juli är det nästa tvättdag :) Jag är duktig.

Min snälla mamma var nere och hjälpte mej också. Eftersom jag inte tvättat i tvättstuga tidigare så var jag tvungen att få lite instruktioner om hur man gjorde :p Så hade hon med sej mat till mej och Sebbe också, Snäckmakaroner med Carbonarasås :D Jammi. Tack mamma ♥
Så efteråt så satt vi på balkongen i den sköna solen och drack varsin kopp kaffe, Sigge följde med ut också. Han tyckte de va väldigt skönt att rulla sej på golvet iaf :D Sötnosen.


Nu ska jag plocka undan lite här hemma så det blir snyggt och rent! Städ humöret är på topp just nu. Så är det ju bara imorgon kvar sen är det långhelg och det ska man ju inte klaga på :D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0