Träningskläderna på!

Sov längre än väntat idag också! Typiskt. Ställde klockan på 7, men gick upp för ca 30 minuter sen. Sigge har legat på min kudde och sovit också. Mysis han är <3

Jag satte på mej miona träningskläder direkt när jag gick upp så jag inte skulle kunna fastna i en mysig morgonrock eller en klänning. Nu måste jag lixom ut! Träningsverk sen igår har jag också, vilket känns jävligt bra! Älskar att ha träningsverk för då vet man att man har gjort någonting.
Idag när jag kommer tillbaka efter promenad/jogging rundan så ska jag göra lite sittups och rygglyft så man tränar de också! Kanske pröva på en armhävning, jag lyckas inte ofta med det men man kan ju försöka ;P

Jag försöker komma på en önskelista till min födelsedag. Skriver man önskelistor när man fyller 21 år? Haha! Jaja, pappa frågade vad jag önskade mej iaf, det är så svårt att köpa presenter så det är väl kanske bäst att skriva en.
Ska no göra en kategori som heter FÖDELSDAG, så kan alla som vill köpa någontign till mej gå in och titta där så att dom får ideer ;) Smart va!? Jag tycker de va smart iaf. Måste bara lista ut vad jag önskar mej. 


Foto: Gammal bild sen andra året på gymnasiet 2006/2007, på Nikolina och mej <3 haha, söta.

Nu blir det till att gå ut i naturen!
Puss&Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0