hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

Varför kommenterar ingen?
Inte änns när jag ställer en fråga så svarar ni. Jag ser ju att det finns läsare här, en dag hade jag över 1000 läsare här men inte en enda kommentar fick jag. Jag blir lite ledsen faktiskt. Jag gillar kommentarer.


Jag vet att min uppdatering är rätt kass ibland, men jag tycker jag blivit mycket bättre på senaste tiden. Jag lägger iaf oftast upp ett inlägg per dag. Det ska jag fortsätta med.
Vad vill ni läsa om?
Vill ni läsa om mej? Mer mode? Om hur lilla Sigge har det? Musik? Livets mening?
Ibland får jag blist på insperation som dom allra flesta människor får någon gång. Men vet jag vad ni vill läsa så är det lättare att kasta ihop ett inlägg om det ni vill läsa.
Om ni vill höra om t.ex. mode... Då kan jag kanske slänga upp en dagens outfit, eller vad jag har shoppat senaste tiden, eller göra som jag gjorde med
Student Outfiten.

Jag försöker variera mej i mitt skrivande men ibland är det jättesvårt att veta vad jag ska skriva. Jag ska fortfarande, SÅKLART; va mej själv och skriva det jag tycker om att skriva om, men det är klart att jag vill skriva om saker folk vill läsa. Jag vill inte ha en helt ointressant blogg. ;P

Nu har jag lättat hjärtat lite. Vad jag vill säga med detta inlägg är; kommentera gärna ;)

Min pojkvän har satt igång sin blogg igen. Kika in här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0