Godmorgon.

Härliga sol och jättefina väder!
ÄR uppe med tuppen idag som ni ser. Gick upp redan 05:30 då jag inte kunde sova länge, Sigge la sej i mitt ansikte och jag fick en hostattack. Så jag gick upp. Innan Nyhetsmorgon på Tv4 gick jag upp. DET är tidigt! Men när det är såhär fint väder så vil man ju gå upp i tid så dagen blir så lång som möjligt.

Nu ska jag göra lite frulle och läsa lite i min bok :) Have a nice day.

HAHA, bara för att bilden är så rolig :D
HAHA, Rolig bild bara! Pauis pojkvän i längst fram, och min älskling i grå/svart tröja precis bakom honom :P haha.





_______________________________________________________________
Ps: Glöm inte anmäla er till Veckans blogg, skriv bara en kommentar med namn och blogglänk så är du anmäld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0