Fotograf.

Imorgon ska jag nog ta med mej min kamera till jobbet och fotografera lite på vägen dit och på vägen hem. Det kan bli så fruktansvärt snygga bilder inne i stockholm stad. :)
Måste börja utnyttja min kamera, känns som jag har förlagt den lite och att den bara ligger och samlar damm.
Förlåt kära Pentax, jag ska inte glömma dej igen :) ♥














Den har varit med på vid många tillfällen.
Bild1. Första dagen jag var på körskolan!
Bild2. Jag och Amina köpe ofta med oss varsin latte och satt utanför hennes lägenhet <3
Bild3. Den var med när jag och Sebbe tog studenten!
Bild4. Fotoprojektet i skolan.
Bild5. Sista (?) konserten med klassen.
Bild6. Ett antal fester har den hängt med på också :D

Kommentarer
Postat av: amina

haha skitful bild. och eh.. kolla vad fula camelpaketen var då haha

2010-06-21 @ 14:47:01
URL: http://aminawase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0