Första arbetsdagen på nya jobbet!

Är nu hemma efter min första arbetsdag på nya jobbet. Det kommer bli kul de här! Spännande att se hur man utvecklar sin säljförmåga. Idag fick vi sitta och ringa en kort stund på slutet bara, sålde ingenting men är glad bara att jag vågade sätta mej och ringa :D Var lite nervös faktiskt.
Dagen gick oväntat fort, är inte van vid att arbetspassen går fort direkt men det här bara flög iväg. Käkade en jättegod räkmacka till lunch men i fortsättningen blir det nog matlåda för min del. Liiiite billigare ;)

Det som var ganska roligt i början när vi skulle presentera oss för varandra (vi var 22 stycken som hade utbildning idag) så sa dom flesta "nybliven student","börjar tvåan efter sommaren" eller "är 16, fyller 17"!! HAHA! Det var jag och två andra tjejer som var äldre. En på 23, och jag och en till på 21. Så jag klämde till med ett glatt "jag heter chistin, tog studenten för ganska många år sen" eftersom alla andra sa någonting om skolan så ville jag också göra de ;) haha.
Nejmen, vi hade jättekul. Jättetrevlig grupp verkligen, Jag tror de här kommer bli skitbra.
 

Sigge sov såhär igår mellan mej och soffkuddarna. :)

Imorgon ska jag inte jobba. Tog ledigt för att kunna gå på begravning. Så morgondagen är fillproppad för att jag ska hinna med saker nu. Mellan 08:15 och 16:00 någon gång kommer några ventilmänniskor och ska kolla våra ventiler i lägenheten, kl 08:00 ska Sigge lämnas av för kastrering på Haninge Djurklink, lille plutten. Kl 12:00 kommer pappa och hämtar mej så åker vi på begravning som börjar kl 13:00.
Sigge bli hämtad när jag kommer hem. Så han får nog stanna på kliniken till efter kl 18:00, men det är väl ingen fara, han kommer väl bara ligga helt utslagen ändå :)

Idag har lilla Lotta gått vidare till nästa liv. RIP LOTTA.
För er som inte vet vem Lotta är så är det katten som jag har vuxit upp med. Hon skulle blivit 18 år gammal iår så hon har ju iaf haft ett långt och bra liv. Pluttan <3



Kommentarer
Postat av: Nikolina - gravid v.36

Lottisen :'(

2010-06-14 @ 19:04:36
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Nikolina - gravid v.36

hihi ja, ser så mysigt ut.. vill också krypa ner där :D

2010-06-15 @ 11:53:38
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0