Begravning, kastrering och ventilationskontroll

Detta är vad som har hänt idag.
Gick upp kl 07:30 för att köra iväg Sigge till Djurkliniken. Jag fick skriva på ett papper med uppgifter och presentera Sigge lite för en sköterska. Sen lämnade jag honom där och åkte hem igen.
Väl hemma igen satte jag mej föst vid datorn men käde sedan att jag kunde behöva sova lite till. Pappa skulle ju inte komma förens kl 11:45 och jag vaknar ju om någon knackar på dörren och vill komma in och titta på ventilationerna.
Jag somnade typ direkt när jag lade huvuvdet på kudden. Så jäkla sköööönt att sova, ikväll ska jag gå och lägga mej direkt efter Cougar Town. Är iof kl 23 men hoppas på att somna fort så jag inte är så trött imorgon på morgonen. Börjar kl 9 imorgon.


Jaja, gick upp igen imorse vid 10:45 ungefär. Satte mej och tittade på tv, och sen fick jag stressa, som vanligt, för att bli klar till 11:45 :P
Begravningen var jättefin, har aldrig varit på en förut, jättefint var det och sorgligt såklart. Efteråt blev det fika, väldigt mycket tårta och kakor.
Vi började röra oss hemmåt vid 15:30 och plockade upp Sigge på kliniken på vägen också. Lilla plutten var helt groggy. Sa inte ett knyst i bilen påväg hem, alltså tvärtemot ditvägen då han skrek allt vad han orkade. Han var lite virrig när vi kom hem, narkosen sitter fortfarande i så han får ta de lite lugnt de närmsta dagarna. Han äter iaf ordentligen och har börjat bli piggare, så nu har han börjat leka igen :) <3

Ventilationsmänniskorna var här och kikade. Allting såg bra ut. Vi fick ju ändra lite på fläkten i köket, eftersom vi inte hade något filter som skulle sitta där. Men nu var det tydligen okej, och vi ska köpa en ny fläkt senare för den här var ändå dålig. Den lät som om de var en stor traktor i köket på lägsta nivån. Kändes inte som den sög in oset så bra heller :P

Just nu tittar jag på 2½men, men måste springa ner till Konsum innan de stänger och köpa kattmat. Tog precis den sista maten och han behöver ju faktiskt mat imorgon också. Kanske ska passa på nu när solen tittade fram lite :)



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp (utan anstikte)



-Skriv din längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att krossa de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak

2010-06-15 @ 19:56:48
URL: http://toppkroppens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0