8 Juni 2010

Sitter här i soffan med lilla Sigge i knät. Kom nyss hem från Amina. Vad gjorde vi tror ni? Drack kaffe såklart!! Vad annars? ;)
Sigge leker med sin svans som vanligt och nu är han äntligen inbokad för en kastrering. Den 15 Juni händer det. Lilla plutten. Han ska lämnas av på kliniken kl 8:00, han får inte ha ätit på 12 timmar då. Sen hämtar vi honom igen på eftermiddagen, helst innan 17:30 men det gick att förlänga lite, vilket är väldigt bra eftersom Sebbe jobbar till 16 och jag ska iväg på begravning samma dag och vet inte riktigt när jag kommer hem igen.
Den 15 händer ganska mycket. Eller ja, mycket och mycket. Som sagt kastrering för Siggeplutten kl 8:00, vi har någon ventilationsbesiktningsman som ska komma och kika på våra ventilationer någon gång mellan 8:15 och 16:00.
Kl 13:00 börjar begravning så vi får hoppas att besiktningsmannen kommer innan jag åker så jag slipper lägga nyckeln i nyckelgrejen i dörren :P
Det som är så bra med att Sigge ska till kliniken då är att han slipper va själv med en främmande människa, vilket jag tyckte var väldigt obehagligt.

Snart ska jag, mamma och min lillebror åka till skopunkten och kika lite på skor. Johan behöver ett par lite finare skor till på fredag då han tar studenten. Duktig lillebror, jaa-aa. :)

Jag fick låna en film av Amina. The Collector tro jag namnet var, tydligen en blandning mellan Saw och hostel och alla dom där supervidriga filmerna. Jag vet inte om jag vill se den :p haha.
Så fick jag Dear John också, längtar tills jag ska se den. Men de blir kanske inte ikväll eftersom det är Cougar Town ikväll!! Yeeeey :) Dubbelavsnitt är det också. Så jäkla nice.

När kommer mina skattepengar undra jag också? Hmm, några har fått dom idag, några får dom imorgon. Undra när mina kommer...



Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0